Bygma: Brand positionering

Vi skærpede målgruppen og styrkede forretningen

Når du prøver at være alt for alle, ender du med ikke at være noget for nogen

Der var en gang hvor Bygma handlede med alle fra den helt store entreprenør til den enlige ældre dame. Med det resultat at kæden ikke stod for noget som helst.

I tæt samarbejde med Bygmas ledelse besluttede vi at satse på de professionelle. Vel vidende at det også ville tiltrække de mest ambitiøse gør det selv folk – et købekraftigt segment.

Når du prøver at være alt for alle, ender du med ikke at være noget for nogen

Der var en gang hvor Bygma handlede med alle fra den helt store entreprenør til den enlige ældre dame. Med det resultat at kæden ikke stod for noget som helst.

I tæt samarbejde med Bygmas ledelse besluttede vi at satse på de professionelle. Vel vidende at det også ville tiltrække de mest ambitiøse gør det selv folk – et købekraftigt segment.

Forklaringen på årets flotte resultat skal findes i koncernens evne til at fokusere og positionere forretningen”

Adm. dir. Peter H. Christiansen i Dagens Byggeri

Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Kasper Kjærsgaard Jensen

Adm. direktør & Partner