Der var en gang hvor Bygma handlede med alle fra den helt store entreprenør til den enlige ældre dame. Med det resultat at kæden ikke stod for noget som helst.
I tæt samarbejde med Bygmas ledelse besluttede vi at satse på de professionelle. Vel vidende at det også ville tiltrække de mest ambitiøse gør det selv folk – et købekraftigt segment.
Der var en gang hvor Bygma handlede med alle fra den helt store entreprenør til den enlige ældre dame. Med det resultat at kæden ikke stod for noget som helst.
I tæt samarbejde med Bygmas ledelse besluttede vi at satse på de professionelle. Vel vidende at det også ville tiltrække de mest ambitiøse gør det selv folk – et købekraftigt segment.
At give et brand en stærk position er mere end en kommunikationsopgave. I Bygmas tilfælde betød det gennemgribende ændringer i butikkerne.
Forklaringen på årets flotte resultat skal findes i koncernens evne til at fokusere og positionere forretningen”
Adm. direktør & Partner
Case: Lidl Danmark
Case: Kia Danmark
Case: BilligVVS
Case: Rynkeby RIGTIG® Juice
Case: Schneider Electric
Case: Kohberg
Case: Matas
Case: Danner
Case: Bygma
Case: LINIE Akvavit
Case: Matas Plaisir
Case: Chr. Hansen
Case: Rynkeby
Case: Leasy
Case: Lidl Danmark
Case: Kia Danmark
Case: BilligVVS
Case: Rynkeby RIGTIG® Juice
Case: Schneider Electric
Case: Kohberg
Case: Matas
Case: Danner
Case: Bygma
Case: LINIE Akvavit
Case: Matas Plaisir
Case: Chr. Hansen
Case: Rynkeby
Case: Leasy