Rynkeby: Brandkampagne

Folk husker dét, du får dem til at føle

DANMARKS STÆRKESTE JUICEBRAND ER UNDER PRES

Nye konkurrenter dukker op, der kører konstant priskampagner i butikkerne og forbrugerne ved ikke, hvorfor de skal vælge den ene juice frem for den anden.

Sammen med Rynkeby valgte vi at finde tilbage til kernen i brandet og gå en mere emotionel vej. Du ser derfor ikke et eneste Rynkeby-produkt i denne Rynke film. Til gengæld oplever du, hvad det er for en værdi, Rynkeby giver – og hvordan du selv kan være med til at gøre en forskel.

DANMARKS STÆRKESTE JUICEBRAND ER UNDER PRES

Nye konkurrenter dukker op, der kører konstant priskampagner i butikkerne og forbrugerne ved ikke, hvorfor de skal vælge den ene juice frem for den anden.

Sammen med Rynkeby valgte vi at finde tilbage til kernen i brandet og gå en mere emotionel vej. Du ser derfor ikke et eneste Rynkeby-produkt i denne Rynke film. Til gengæld oplever du, hvad det er for en værdi, Rynkeby giver – og hvordan du selv kan være med til at gøre en forskel.

"DOING GOOD" SKAL LEVES - IKKE BARE SIGES

”Hemmelig ven” er en enkel fortælling om, at du ved at vælge Rynkeby ikke bare gør noget godt for dig selv: Du støtter samtidig Team Rynkeby og kampen mod børnecancer.

Filmen er baseret på Rynkebys nye brandplatform, hvor vi har gjort ”Doing Good” til omdrejningspunkt. Det har vi gjort ud fra en overbevisning om, at det er stærkere og mere værdifuldt at fortælle, hvad du brænder for, end at tage udgangspunkt i taktik eller USP’er, der nemt kan kopieres.

1,5 MIO. VISNINGER PÅ TO UGER

Har du en fortælling, der giver mening for målgruppen, kan du få din fortælling til at rejse på nettet. Efter 14 dage fik ”Hemmelig ven” mere end 1,5 mio. unikke visninger og mange positive kommentarer med på vejen.

"DOING GOOD" ER IKKE BARE ET MARKETING-STUNT FOR RYNKEBY

Det er en helt grundlæggende holdning om, at alt hvad man gør, skal gøre verden lidt bedre. Det gælder for alt fra måden at fremstille produkter på til støtten til Team Rynkeby.

Rynkeby dækker alle omkostninger for Team Rynkeby. Så alt, hvad der samles ind, kan gå ubeskåret videre. Det er gennem årene blevet til 209 millioner kroner.

Der er ingen tvivl om, at vi rammer noget med vores emotionelle tilgang. Selvom vi ikke siger et ord om produkter eller kvalitet, tilkendegiver hele 33%, at de er villige til at betale mere for et produkt fra Rynkeby, efter de har set filmen."

Jørn Falk, Marketing Director, Rynkeby

Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Kasper Kjærsgaard Jensen

Adm. direktør & Partner