Digital

    Som i alt, hvad vi gør, arbejder vi også på det digitale område med et helhedsorienteret syn på din forretning. Vi insisterer på, at markedsføring, webshop, CRM, nyhedsbreve, sociale medier, outdoor og den fysiske oplevelse i butikken skal spille sammen og give forbrugerne en god oplevelse. 

    Digital strategi

    Digitale medier og digitale touchpoints er en naturlig og integreret del af alle kunderejser. Din digitale strategi handler om at få valgt de rigtige platforme, kanaler og teknologier til at understøtte din forretning og dine kunders behov.  

    Websites

    Når man spørger forbrugerne, er websitet den mest troværdige kanal i forhold til markedsføring og kommunikation. Vi kan hjælpe dig med at designe og udvikle det helt rigtige website fra bunden eller få det optimale ud af dit nuværende site, alt efter om du vil udnytte websitet som kilde til førstepartsdata eller at lave den perfekt, sømløse kunderejse frem mod køb. 

    Vi er fortrolige med alle de store CMSer, så om vi skal bruge HubSpot, Umbraco, Episerver, WordPress, Sitecore, Drupal eller noget helt sjette, er op til dig.

    UX design

    Digitale værktøjer skal være både lette og lækre at bruge. Derfor er UX og digitalt design centrale kompetencer for os. Vi er vant til at tage slutbrugerkasketten på, og vi insisterer på, at vores løsninger skaber værdi i hver eneste interaktion. Vores tilgang er altid på indsigt i brugernes adfærd. Det kan være kortlægning af brugerbehov gennem interviews og fokusgrupper, eller via live monitorering af brugernes adfærd på sitet via værktøjer som Hotjar, eyetracking eller website analytics.  

    Landing pages

    I forbindelse med kampagner udvikler vi ofte landing pages, der er optimeret til at give brugerne den optimale oplevelse og lyst til at bruge tid sammen med os. Hvis en landing page kan udvikles på din eksisterende infrastruktur, arbejder vi på den. Ellers har vi en pallette af egnede landing page-værktøjer, vi kan bruge - uden at blive spundet ind i Facebook eller andre, eksterne mediers værktøjer; vi insisterer nemlig på, at du skal eje dine egne data.   

    Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Jeppe Hamming

    Digital direktør og chef for markedspladser, Partner