Nørgård Mikkelsen 30/03/2023 1 min

    Læg den rigtige Amazon-strategi for dine unikke varer og opnå de bedste positioner

    Det var det, der skulle til for at den sydfynske designer, Nille Philbert, kom til at ligge nr. 1 på Amazon i USA i sin produktkategori.

    Nille Philbert fra Svendborg var allerede godt i gang med at sælge sine varer på Amazon på det amerikanske marked, da hun rakte ud til os. Nille Philbert designer tilbehør til laptops, tablets og anden hardware. Hun har skabt en række unikke produkter, der i en årrække har været efterspurgt af forbrugerne, men som ikke har været til at finde på markedet: skærme, der holder genskin, refleksioner – og måske vigtigst – andre menneskers nysgerrige blikke væk fra din computer.

    Hun vidste, at hun stod med en række unikke produkter, som ud over at være lækkert designet, også er skabt i miljøvenlige materialer, og hun kunne se et potentiale i at udvide salget fra Amazon i USA til andre markeder – som f.eks. Tyskland.

    Nille Philbert havde dog brug for sparring og assistance til at træde ind på Amazon i Tyskland, og derfor valgte hun at samarbejde med os. Vi har bl.a. hjulpet med brandregistrering, opsætning af konti, søgeoptimering af produktsider med mere, og de første paller med varer ruller lige nu mod lagre i Tyskland.

    Hør mere om Nille Philberts eksport-eventyr på Amazon i denne lille snak, hun havde med vores partner og chef for markedspladser, Jeppe Hamming, i videoen herunder:

    HubSpot Video

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    En aprilsnar der skabte stor effekt

    Alle brands drømmer om at være dem, der laver årets bedste aprilsnar – den hvor folk hopper i med...

    Over 30% vækst i dagligvaresalget online, får du din del?

    I første halvår af 2021 voksede e-handlen med 26% til rekordhøje 93,8 milliarder kroner. Og midt i...

    Eye tracking gør os klogere på forbrugeradfærd

    2.30 sekunder. Så kort tid bruger du på at beslutte, om det er det ene eller det andet, der skal i...