Nørgård Mikkelsen 25/03/2020 1 min

Food Trends kan give flere perspektiver

Covid-19 har sat turbo på nogle food trends og bremset andre. Men tendenserne er uændrede. Vi kommer for eksempel til at handle langt mere online og spise mere klimavenligt fremover.

Med vores bog Food Trends 2020 kan du få ny indsigt og flere perspektiver på fødevareforbrugerens adfærd nu og i de kommende år. Til brug i din produkt- eller konceptudvikling. Eller i din kommunikation.

Bestil bogen nedenfor eller kontakt os for en workshop.

Læs mere om Food Trends 2020 her

Vil du have fingre i bogen?

Dug-frisk imagekampagne for Lidl

Lidl rykker for alvor frem i både imagemålinger og salg. Med en ny 360° imagekampagne er vi klar...

Online salg af dagligvarer fortsætter himmelflugt

Covid-nedlukningerne har fået danskerne til at kaste sig over e-handel med dagligvarer, og det...

Eye tracking gør os klogere på forbrugeradfærd

2.30 sekunder. Så kort tid bruger du på at beslutte, om det er det ene eller det andet, der skal i...