I en verden, hvor datadrevet markedsføring er nøglen til succes, er det afgørende at have et solidt fundament for at tiltrække og vedligeholde værdifulde kundeforhold.
Nogle af de udfordringer, vi ofte støder på hos virksomheder, er:
- Effektiv segmentering: Er jeres CRM indstillet til præcist at segmentere målgrupper, så dine markedsføringsindsatser rammer plet?
- Automatiseringsflow: Hvordan fungerer jeres automatisering? Er den indrettet til effektivt at pleje leads og føre dem gennem salgstragten?
- Lead scoring og nurturing: Bruger I de tilgængelige ressourcer til at score og pleje leads, så sælgerne kan fokusere på de mest lovende muligheder?
- Account-Based Marketing: Er jeres tilgang til account-based marketing (ABM) optimeret for at skabe stærke, personlige relationer med nøglekunder?
Uanset om du er i gang med CRM- og Lead Gen-arbejdet, eller det stadig er på tegnebrættet, vil vi tilpasse mødet efter, hvor du er i processen, og komme med værdifulde indspark i forhold til, hvordan du kan komme videre eller komme i gang.
Det kan du se frem til, hvis du allerede er i gang:
- Evaluering af din nuværende CRM-opsætning og automatiseringsflows.
- Anslå dit potentiale på platforme som LinkedIn og identificere nøgleområder for forbedring.
- En gennemgang af vores best practices og afprøvede ABM-model.
Hvis du endnu ikke er i gang med ABM og har sat dit CRM-system op, vil vi på mødet fokusere på at:
- Afdække din virksomheds potentiale ud fra et ABM-synspunkt, hvor man tager udgangspunkt i en afgrænset målgruppe og derefter forsøger at generere leads.
- Gå over best practices ift. hvad man skal være opmærksom på, når man går i gang med sin ABM-indsats eller står overfor at skulle vælge et nyt CRM-system.
- Lave en gennemgang af vores best practices og afprøvede ABM-model.
Er du interesseret i vores input?
Så skal du blot udfylde nedenstående formular, så vender vi retur til dig med en mødeindkaldelse hurtigst muligt.