Gratis webinar onsdag d. 23. juni kl. 11.00-11.50

Sådan vinder dagligvarebrands på den digitale hylde

Tilmeld dig webinaret nederst på denne side. Dagen før fremsender vi et link til webinaret på mail. 

 

Kom med, når vi afholder webinar om den nye virkelighed for online dagligvarehandel. Det hele foregår online den 23. juni fra kl. 11.00-11.50. 

Onlinesalget af dagligvarer er eksploderet og forventes at tage yderligere fart de kommende år. Som dagligvarebrand bør du straks genbesøge dine prognoser for onlinesalget og stille uret 2-3 år frem.

Men hvad betyder det for dig, at der er sat turbo på onlinesalget af dagligvarer?

Det betyder først og fremmest, at du kan vinde eller tabe andele i din kategori afhængig af din evne til at agere på de online markedspladser. Adfærden i digitale butikker er markant anderledes end i den fysiske butik, og styrkeforholdene mellem brands kan vendes op og ned.

For at lykkes online skal du genoverveje alt fra emballagedesign, forpakningsstørrelser, produktbeskrivelser og digital markedsføring. Og så skal du arbejde mere datadrevet end nogensinde før.

Se med når et af Danmarks stærkeste dagligvare- og e-handels bureauer Nørgård Mikkelsen sammen gennemgår både muligheder og faldgrubber for dagligvarebrands på digitale markedspladser.

Webinaret på 50 minutter er gratis og henvender sig til marketing, salg og kategorifunktioner på alle niveauer hos FMCG-/dagligvarebrands.

Program

Status og forventninger til onlinesalg af dagligvarer
Henrik Rewes, Digital Direktør

Optimer din tilstedeværelse på den digitale hylde
Jeppe Hamming, Chef for Markedspladser

Kort introduktion til Nørgård Mikkelsens ”FMCG Online Review”
Thomas Aadal, Kontaktdirektør

Du kommer til at høre indlæg af:

Henrik Rewes

Digital direktør,
Nørgård Mikkelsen

Jeppe Hamming

Chef for Markedspladser,
Nørgård Mikkelsen

Thomas Aadal

Kontaktdirektør,
Nørgård Mikkelsen

Tilmeld dig gratis her