Danmarks korteste topstilling skaber omtale for burgerkæde

    3.2 mio
    Reach

    Kampagnen kom bredt ud til danskerne og engagerede +78.000.

    +5
    Pressedækning

    Historien blev dækket i både brede og branchespecifikke medier.

    Top 3
    Top 3 på menukortet

    Den lancerede burger strøg ind på top 3 hos Sunset Boulevard. 

    PROBLEM - STØJ PÅ BURGERMARKEDET

    Selv for den danske burgerkæde, er det hårdt at kæmpe mod de globale brands massive budgetter. Derfor ledte Sunset Boulevard efter en alternativ måde at skabe opmærksomhed om deres nye Hereford-burger. Helt uden at hyre en Michelinkok.  

    STRATEGI - GIV GÆSTEN BESLUTNINGSRETTEN

    I stedet for smagstest, brede medier eller kendte talspersoner, hyrede vi den, hvis holdning betyder mest: Vi ansatte en af vores gæster. Som direktør. Og overlod helt burgerbeslutningen til den nye rolle.

    LØSNING - DANMARKS KORTESTE TOPSTILLING

    Stillingen som smagsdirektør var ikke bare kommunikation. For at maksimere gennemslagskraften, gjorde vi det ordentligt. Vi oprettede, opslog og kommunikerede stillingen helt som vi søger andre nye medarbejdere. Vi udkom bl.a. på Sunset Boulevards HR-site, Jobindex og LinkedIn, hvor vi tilbød reference til CEO'en, personlig assistent og kontor. Fuld direktørplade - men begrænset til 2 timer. 

    Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Thomas Aadal

    Kontaktdirektør & Partner