Sammen med Nørgård Mikkelsen har Fertin Pharma skabt en helt ny brandposition, som tager afsæt i den udfordrerrolle, Fertin indtager i voksende kategorier som bl.a. sports nutrition, inner beauty, mundhygiejne og allergi.
”Vi er specialister i at kombinere effektiv udnyttelse af aktivstoffer, med en god smagsoplevelse og mundfornemmelse. Det kan være i tyggegummi, eller nogle af de mange andre formater som vi producerer, f.eks. suge- eller tyggetabletter. Vi er en 100% CDMO-virksomhed [Contract Development and Manufacturing Organization, red.], så vi udvikler og producerer udelukkende for andre – bl.a. medicinalvirksomheder og store, internationale brands. Samtidig har vi qua vores rødder med BtC-produkter stor indsigt i slutbrugernes - vores kunders kunders - præferencer ”, siger Peter Vejlgaard Jørgensen, Global Marketing Manager i Fertin Pharma.
”Vores tidligere brandposition og CVI havde behov for en grundig justering for at afspejle den virksomhed, vi skal være i morgen. Derfor har vi brugt det sidste halve år på en utrolig spændende repositioneringsproces sammen med Nørgård Mikkelsen”.