Nørgård Mikkelsen 16/11/2022 1 min

    Vi vokser og har brug for mere plads i København

    Vi vokser og har brug for mere plads i København

    Da vi åbnede vores afdeling i København for 10 år siden var det for at være tættere på kunder øst for Storebælt og have nemmere ved at tiltrække dygtige kollegaer. Og det er lykkedes.

    I dag sidder omkring 30 af vores kollegaer på Vesterbrogade og vores aktiviteter i København udgør omkring 30% af bureauets forretning. Isoleret set er vores afdeling nu på størrelse med en række af de konkurrenter, vi normalt sammenlignes med - og vi er langt fra færdige med at vokse. Derfor flytter vi til større lokaler i Palægade mellem jul og nytår.

    Plads til mere samarbejde, flere medarbejdere, seminarer og arrangementer

    ”Det har været vigtigt for os at finde nye faciliteter, der ud over at være inspirerende og rare at være i, også giver muligheder for at udvide aktiviteterne i København. Fx med bedre lokaler til at afholde seminarer og workshops, hvor vi i samtænkningens ånd skal have plads til at finde de gode løsninger i fællesskab. Bureauet er drevet af en stærk vi-kultur på tværs af vores to lokationer og i forholdet til vores mange ambitiøse kunder,” understreger Camilla Nordqvist,  direktør for Nørgård Mikkelsen i København.

    Samtænkning giver vækst

    Vores strategi om at tilbyde samtænkte løsninger på tværs af kompetencer og ydelser inden for medie, data og kreativitet har skabt vækst og givet stor kundetilgang både inden for B2C og B2B.

    ”I takt med, at rollen som salgs- og marketingansvarlig bliver mere kompleks, oplever vi et stigende behov for den tværfaglige rådgivning. Silotænkningens tid er forbi. At få indsatserne til at spille optimalt sammen er helt afgørende, når man som os fokuserer på at skabe effektfuld kommunikation,” siger Kasper Kjærsgaard Jensen, CEO for Nørgård Mikkelsen.

    ”Det kræver, at vi som bureau har indsigt og kompetencer inden for et bredere felt end tidligere. Enten for at kunne tilbyde kunden én samlet løsning, eller for at kunne indgå i en kvalificeret dialog med kundens øvrige partnere og derigennem sikre stærke, sammentænkte løsninger, der skaber værdi for kunderne,” understreger Kasper Kjærsgaard Jensen.

    ”En del af bureauets succes skyldes helt sikkert, at vi kan tiltrække og fastholde kunder fra hele landet. Det samme gælder faktisk også kollegaerne, som vi i dag rekrutterer bredt. I de senere år har vi sendt unge mennesker fra Odense til København og omvendt, når det bedre matchede deres privatliv. Det fungerer virkelig godt for os,” siger Camilla Nordqvist.

     

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Sådan skaber CMO og CCO vækst sammen

    Forretningen kører fint, og kunderne er glade, men det er svært at få møder med de nye kunder. Det...

    Online salg af dagligvarer fortsætter himmelflugt

    Covid-nedlukningerne har fået danskerne til at kaste sig over e-handel med dagligvarer, og det...

    Eye tracking gør os klogere på forbrugeradfærd

    2.30 sekunder. Så kort tid bruger du på at beslutte, om det er det ene eller det andet, der skal i...