Nørgård Mikkelsen 29/09/2023 1 min

    Vinder af Influenced award 2023

    🎉 Vi er begejstrede for at have modtaget Influencedprisen for årets bedste influent-kampagne i 2023! Dette er en anerkendelse, vi er stolte over at modtage, og som vi gerne vil dedikere til alle, der har været med på denne bemærkelsesværdige rejse.

    👕 Kampagnen, vi er blevet belønnet for, er et samarbejde med Røde Kors Genbrug. Vores fokus var at få unge mænd til at se værdien i genbrugstøj. Og hvor er det bedre at ramme denne målgruppe end på Twitch? To fantastiske streamere, Wonderbai og JKFifa, fra Bark Agency hjalp os med at udbrede budskabet, og resultatet taler for sig selv. Et stort antal unge mænd forlod deres gamerstole og lagde vejen forbi en Røde Kors butik.

    🌍 Ikke kun var kampagnen en kommerciel succes. Det er et skridt i den rigtige retning mod en mere bæredygtig fremtid.

    🙏 Som altid, tak til vores hårdtarbejdende team, Røde Kors, der altid er klar på at prøve nye muligheder, vores samarbejdspartnere, og alle jer derude, der har støttet os. Jeres opbakning gør det muligt for os at fortsætte med at skabe forandring, en genbrugstrøje ad gangen.

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Influentmarkedsføring med målgaranti

    Målgaranti går i al sin enkelhed ud på, at vi sammen med agenturet eller influenten selv, overvåger...

    5 must wins for retailere i en Amazon-tid

    I den offentlige debat er Amazon blevet udråbt som en kæmpe trussel mod retail. En debat som...

    Influencermarkedsføring i 2022

    Uanset, om du har prøvet influencermarkedsføring før, eller du måske bare ikke har haft den helt...