Det er med brands, som det er med mennesker. Jo mere tid, man bruger sammen, jo stærkere bliver relationen. Så vi ser det som vores opgave at gøre de brands, vi arbejder for, så interessante, at mennesker har lyst til at tale med dem, tale om dem og bruge deres kostbare tid på dem.
Nørgård Mikkelsen blev skabt i 1967 af Ove Nørgård Mikkelsen.
Ove var tal-mand med en HD i regnskab. Han skabte Nørgård Mikkelsen med den tilgang, ”at det der marketing da først er rigtig sjovt, når det virker og kan dokumenteres” – og det blev til ”gør det noget, det virker?”
I dag er Nørgård Mikkelsen et effektorienteret reklame- og mediebureau. Vi er designere, økonomer, antropologer – krøllede hoveder og excel-hjerner, der alle ser marketing som en holdsport.
Vi siger ikke du skal lægge alt hos os, men vi vil i al stilfærdighed insistere på, at alle indsatser tænkes sammen på tværs af specialister. Det giver klarhed og overblik, og allervigtigst: Det skaber effekt.