Webinar om onlinesalg af dagligvarer

Vi danskere handler dagligvarer på nettet i større stil, end nogen prognoser nogensinde havde forudset.

Og det stiller store krav til dagligvareleverandører og supermarkeder, som skal stå ubehageligt tidligt op, hvis de skal følge med udviklingen. Det kræver, at du som fødevareforretning går hele dit strategiske fokus efter i sømmene – og det er lidt en stor mundfuld at tage ind på én gang. Heldigvis kan vi hjælpe dig med at bryde det ned til lidt mere mundrette bidder.

Sammen med vores indsigtsfulde indlægsholdere fra COOP og Arla Foods giver vi dig svar på:

  • Hvordan, du kan optimere din forretning til at følge med udviklingen

  • Forventningerne til markedsudviklingen nu og i fremtiden

  • Forventningerne til fordelingen mellem digitale salgskanaler (fx E-com, Click’n'Collect og self shopping)

  • Hvordan du som dagligvarekæde eller -producent bedst tilpasser dig til e-handel, og om dit fokus skal være på:

    • Dataforståelse

    • Emballager

    • Produktvarianter

    • Marketingmateriale og produktpræsentation



Indlæggene blev holdt af:

Morten Viktor

Senior VP, digital and online, COOP

Jacob V. Häuser

Head of e-Commerce DK, Arla Foods

Henrik Rewes

Digital direktør,
Nørgård Mikkelsen

Program

9.00
Velkomst ved Nørgård Mikkelsen
9.05
Markeds Insights ved Nørgård Mikkelsen v/ Henrik Rewes, Nørgård Mikkelsen
9.20
Hvordan ser COOP på fremtidens onlinesalg og hvilke krav stiller det til digitale dagligvareleverandører v/ Morten Viktor, COOP
9.50
Arla’s strategi på onlinesalg i Danmark, og tanker om fremtidens optimale digitale supermarked v/ Jacob V. Häuser, Arla Foods
10.20
Q&A med COOP og Arla

Få tilsendt webinaret

Udfyld formularen med dine oplysninger nedenfor og få tilsendt webinaret til din mail.

Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Thomas Aadal

Kontaktdirektør & Partner