Medie

Hos Nørgård Mikkelsen har det altid været vigtigt, at vores arbejde tager udgangspunkt i data, mere end personlige holdninger og gætværk. Derfor har vi igennem årene etableret et stærkt samspil mellem medie, data og analyse, som spiller en afgørende rolle for vores strategier og kampagners performance. Vi har en kompetent medieafdeling, der afdækker kundeadfærd, rådgiver i det daglige og implementerer alle kampagner, hvad end de kører offline eller online. Medieafdelingen håndterer også opgaver fokuseret på SEO og SEM, til stor fordel for vores kunder. 

Strategi

Medieafdelingen udarbejder optimerede strategier for, hvordan vores kunder bør investere deres penge i marketing baseret på de individuelle markeder, kundesegmenter og meget mere. Det hele gøres i samspil med den overordnede kommunikationsstrategi og den kreative kommunikationsplatform, så der skabes synergi imellem alle aspekter af vores kampagner. 

Medieadfærd

Danskernes medieadfærd ændrer sig hele tiden i takt med, at der kommer nye platforme og tendenser til med stigende hast. Vi bruger derfor stor energi på nøje at overvåge forbrugernes medieforbrug og holde øje med effekten de forskellige medier har på forskellige dele af forbrugerrejsen. 

Offline media marketing

Vi står for hele processen i forbindelse med offline markedsføring. Det værende sig både rådgivning af medievalg såvel som indkøb og implementering af kampagneaktiviteterne på platforme som TV, radio, outdoor, biografer, print og andre ikke-digitale medier. 

Social media marketing

Social Media Marketing har været et område i vækst i mange år, og derfor har vi naturligvis også stor erfaring med både rådgivning om brugen af content og audience marketing såvel som med indkøb og implementering af kampagner på medier som Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Twitter, YouTube og mange flere samt influencer marketing.  

Search marketing

Søgemaskiner er en fast del af kunderejsen for mange forbrugere i dag, så vi arbejder intenst med både rådgivning, indkøb og implementering af markedsføring på søgemaskiner som Google Ads, Bing Ads og Amazon med fokus på PPC, SEM, SEO, paid searchunpaid search shopping og produktfeed.  

Performance marketing

I sidste ende handler det hele om at drive en forretning, så vi er naturligvis også leveringsdygtige i rådgivning og håndtering af KPI- og resultatbaserede kampagner med fokus på salg, lead, CPC, CPA, affiliate og low funnel-optimering. 

Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Jesper Frost Thorhauge

Mediechef