Alumeco, der er en af Nordens største grossister inden for aluminium og rødmetaller, tager nu også rustfrit stål ind i sortimentet. Nørgård Mikkelsen skal stå for den nordiske lancering.
Stigende interesse for at samle metal-indkøbet på færre leverandører
Alumeco oplever en stigende interesse for at have færre leverandører og færre kontaktpersoner. Det giver indkøberen mindre administrativt arbejde, der opstår færre misforståelser og samlet set sparer virksomheden både tid og penge.
Ambitionen er at give kunderne en konkurrencefordel
Alumeco’s overordnede ambition er at give kunderne en konkurrencefordel, og det forpligter. Derfor lytter sælgerne nøje til kunderne, og når 6 ud af 10 tilkendegiver, at de ser en fordel ved at samle indkøbet på færre leverandører, så reagerer man.
I første omgang er lanceringen rettet mod eksisterende kunder, og kampagnen kommer til at køre på SoMe, display, print og PR på tværs af Danmark, Sverige, Norge og Finland.
Niels Findstrup Wolmar, Group Commercial Manager siger om samarbejdet:
”Alumeco gruppen stod på tærsklen til at skulle lancere en helt ny produktkategori. Vi erkendte, at vi havde behov for ekstern hjælp – både i forhold til awareness, men også at målrette vores kommunikation til præcis det publikum, der giver værdi for os. Nørgård Mikkelsen har ageret sparringspartner samt udfordret os – på den gode måde. Jeg er meget tilfreds med vores samarbejde.”
Vi er stolte over samarbejdet og takker for tilliden.