Nørgård Mikkelsen 25/03/2021 1 min

Lidl hjælper kommende forældre godt fra start

Flere og flere mænd vælger at holde længere barsel, men de er sjældent repræsenteret i reklamer for bleer og babymad. Vi ved, at god branding skaber samtale og omtale, men hvordan får man fat i de mænd, som står på banen lige før deres livs vigtigste kampstart? Man laver en kampagne, der taler i et sprog som mændene kender og som de kan relatere til… og får kvinderne til at tagge dem.

Lidl_Lupilu_16x9_60s_v04

Og kvinderne reagerede. Med kommentarer som “En skøn reklame” “❤️❤️❤️ Mormor glæder sig” og ” Hehe NN er du klar til kampdag snart?? 🤰🏽👶🏽🎀 ” og antallet af dem, der tagger deres partner, er vores nye brandfilm for Lidls babybrand Lupilu et godt eksempel på, hvordan man skaber samtale og omtale på de sociale medier.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Food Trends kan give flere perspektiver

Covid-19 har sat turbo på nogle food trends og bremset andre. Men tendenserne er uændrede. Vi...

En aprilsnar der skabte stor effekt

Alle brands drømmer om at være dem, der laver årets bedste aprilsnar – den hvor folk hopper i med...

Dug-frisk imagekampagne for Lidl

Lidl rykker for alvor frem i både imagemålinger og salg. Med en ny 360° imagekampagne er vi klar...