Nørgård Mikkelsen 25/03/2021 1 min

    Lidl hjælper kommende forældre godt fra start

    Flere og flere mænd vælger at holde længere barsel, men de er sjældent repræsenteret i reklamer for bleer og babymad. Vi ved, at god branding skaber samtale og omtale, men hvordan får man fat i de mænd, som står på banen lige før deres livs vigtigste kampstart? Man laver en kampagne, der taler i et sprog som mændene kender og som de kan relatere til… og får kvinderne til at tagge dem.

    HubSpot Video

    Og kvinderne reagerede. Med kommentarer som “En skøn reklame” “❤️❤️❤️ Mormor glæder sig” og ” Hehe NN er du klar til kampdag snart?? 🤰🏽👶🏽🎀 ” og antallet af dem, der tagger deres partner, er vores nye brandfilm for Lidls babybrand Lupilu et godt eksempel på, hvordan man skaber samtale og omtale på de sociale medier.

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Stor dansk interiør-virksomhed opnår kæmpe vækst i Tyskland

    Ved målrettet brug af Amazon er det på få måneder lykkedes os at hjælpe en stor dansk design- og...

    Vi hjælper kinesiske virksomheder på Amazon

    Vi har åbnet et nyt forretningsben, der skal hjælpe kinesiske virksomheder og deres brands på det...

    Komplet guide: Sådan kommer du i gang med at sælge på Amazon

    Bliv guidet gennem nogen af de elementer du skal overveje, før du begynder at sælge på Amazon. Så...