Nørgård Mikkelsen 25/03/2021 1 min

    Lidl hjælper kommende forældre godt fra start

    Flere og flere mænd vælger at holde længere barsel, men de er sjældent repræsenteret i reklamer for bleer og babymad. Vi ved, at god branding skaber samtale og omtale, men hvordan får man fat i de mænd, som står på banen lige før deres livs vigtigste kampstart? Man laver en kampagne, der taler i et sprog som mændene kender og som de kan relatere til… og får kvinderne til at tagge dem.

    Og kvinderne reagerede. Med kommentarer som “En skøn reklame” “❤️❤️❤️ Mormor glæder sig” og ” Hehe NN er du klar til kampdag snart?? 🤰🏽👶🏽🎀 ” og antallet af dem, der tagger deres partner, er vores nye brandfilm for Lidls babybrand Lupilu et godt eksempel på, hvordan man skaber samtale og omtale på de sociale medier.

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Dug-frisk imagekampagne for Lidl

    Lidl rykker frem i både imagemålinger og salg. Med en ny imagekampagne er de klar til at tage den...

    Skal der kunstig intelligens til, for at gøre digitale løsninger mere menneskelige?

    Danmark er et af verdens mest gennemdigitaliserede lande, og vi kan næste ikke forestille os at...

    Amazon buldrer frem i Sverige. Hvad betyder det for dig?

    Med indførelsen af Amazon Prime i Sverige, kan svenske e-tailere godt forberede sig på, at den...