Nørgård Mikkelsen 25/03/2021 1 min

Lidl hjælper kommende forældre godt fra start

Flere og flere mænd vælger at holde længere barsel, men de er sjældent repræsenteret i reklamer for bleer og babymad. Vi ved, at god branding skaber samtale og omtale, men hvordan får man fat i de mænd, som står på banen lige før deres livs vigtigste kampstart? Man laver en kampagne, der taler i et sprog som mændene kender og som de kan relatere til… og får kvinderne til at tagge dem.

Lidl_Lupilu_16x9_60s_v04

Og kvinderne reagerede. Med kommentarer som “En skøn reklame” “❤️❤️❤️ Mormor glæder sig” og ” Hehe NN er du klar til kampdag snart?? 🤰🏽👶🏽🎀 ” og antallet af dem, der tagger deres partner, er vores nye brandfilm for Lidls babybrand Lupilu et godt eksempel på, hvordan man skaber samtale og omtale på de sociale medier.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Mini-Foodkonference

Så er vi igen klar til at invitere til Mini-Foodkonference i samarbejde med pej gruppen, når vores...

Dug-frisk imagekampagne for Lidl

Lidl rykker frem i både imagemålinger og salg. Med en ny imagekampagne er de klar til at tage den...

Nye tal afslører, om danske virksomheder er klar til at bruge digital leadgenerering

Vi har taget spurgt blandt dem, som deltog på E-handelskonference 2021 om betydningen af...