Nørgård Mikkelsen 25/03/2020 1 min

Food Trends kan give flere perspektiver

Covid-19 har sat turbo på nogle food trends og bremset andre. Men tendenserne er uændrede. Vi kommer for eksempel til at handle langt mere online og spise mere klimavenligt fremover.

Med vores bog Food Trends 2020 kan du få ny indsigt og flere perspektiver på fødevareforbrugerens adfærd nu og i de kommende år. Til brug i din produkt- eller konceptudvikling. Eller i din kommunikation.

Bestil bogen nedenfor eller kontakt os for en workshop.

Læs mere om Food Trends 2020 her

Vil du have fingre i bogen?

Dug-frisk imagekampagne for Lidl

Lidl rykker frem i både imagemålinger og salg. Med en ny imagekampagne er de klar til at tage den...

Eye tracking gør os klogere på forbrugeradfærd

2.30 sekunder. Så kort tid bruger du på at beslutte, om det er det ene eller det andet, der skal i...

Over 30% vækst i dagligvaresalget online, får du din del?

I første halvår af 2021 voksede e-handlen med 26% til rekordhøje 93,8 milliarder kroner. Og midt i...