Nørgård Mikkelsen 16/06/2023 1 min

    Kohberg hacker brødhylden

    Hos Nørgård Mikkelsen er vi ikke store fans af clicks, likes og visninger som mål for effekt. Vi vil hellere måles på time spend og have mennesker til – helt frivilligt - at vælge at bruge deres dyrebare tid på vores brands. I en ny kampagne for Kohberg er målet at få danskerne til at bruge tid sammen med brandet. Men hvordan skal vi lykkes med det, når vi véd, at kategorien er lavinteresse, og vi kan se, der ikke ofres mange sekunder foran brødhylden i supermarkedet?

    Vores løsning er enkel: Vi hacker brødhylden og tapper ind i dét, der er virkelig mange, der bruger virkelig meget tid på: Madvideoer, opskrifter og hacks på de sociale medier.

    Med #KohbergHacks og temaet ”Max smag på menuen,” aktiverer vi Kohbergs stærke fastfood-sortiment og viser, hvordan man med enkle tips kan løfte den hjemmelavede street- og fastfood til nye niveauer. For selvom man ikke skal være masterchef for at lave en hotdog eller en burger, så ender mange alligevel med en halvkold burger med en tør bøf eller en hotter med sprængt pølse.

    Kampagnen rulles ud i og omkring butikken og består af en serie af ultrakorte videoer på YouTube, TikTok, Facebook og Instagram. Relevant, nyttigt … og effektivt: Resultater på YouTube viser en View Rate på lige under 50% - og stort set alle, der kigger med, ser videoerne til ende.

    Ønsker du sparring til, hvordan vi kan hjælpe dit brand?

    Så tag fat i Bodil Ibsen på +45 6314 4640 eller bodil@nmic.dk.

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Midjourney er her – tag med på rejsen

    Lær om Nørgård Mikkelsens brug af kunstig intelligens som ChatGPT og Midjourney og opdag, hvordan...

    En aprilsnar der skabte stor effekt

    Alle brands drømmer om at være dem, der laver årets bedste aprilsnar – den hvor folk hopper i med...

    Sådan skaber CMO og CCO vækst sammen

    Forretningen kører fint, og kunderne er glade, men det er svært at få møder med de nye kunder. Det...