Hvis du vil skabe en god forretning, er et stærkt brand afgørende. Med Luffe og Sjanne i front - og Peter i bagagen - har vi skabt et af Danmarks stærkeste universer.
Vi bygger på en indsigt om, at det ikke er rationelle argumenter og pris, der tæller, når man handler hos L’EASY: Det er muligheden for at få dét, man har lyst til - her og nu.
Hvis du vil skabe en god forretning, er et stærkt brand afgørende. Med Luffe og Sjanne i front - og Peter i bagagen - har vi skabt et af Danmarks stærkeste universer.
Vi bygger på en indsigt om, at det ikke er rationelle argumenter og pris, der tæller, når man handler hos L’EASY: Det er muligheden for at få dét, man har lyst til - her og nu.
Substansen er også i orden, for intet brand kan leve på sympati alene. Med Peter-konceptet har L’EASY fjernet alt bøvl for kunderne:
Adm. direktør & Partner
Case: Kohberg
Case: Matas
Case: Danner
Case: BilligVVS
Case: Rynkeby RIGTIG® Juice
Case: Bygma
Case: LINIE Aquavit
Case: Matas Plaisir
Case: Chr. Hansen
Case: Rynkeby
Case: Leasy
Case: Kohberg
Case: Matas
Case: Danner
Case: BilligVVS
Case: Rynkeby RIGTIG® Juice
Case: Bygma
Case: LINIE Aquavit
Case: Matas Plaisir
Case: Chr. Hansen
Case: Rynkeby
Case: Leasy