Content

    ”Content is King” har du sikkert hørt før. I forhold til Amazon og evnen til at afsætte produkter har dette udsagn aldrig været mere relevant. Hvis du vil sikre, at forbrugerne finder og køber dine produkter i stedet for konkurrenternes, er det afgørende, at dit content er nøje udvalgt ud fra et analytisk forarbejde, og at det bliver søgeordsoptimeret. 

    Søgeordsoptimering

    Dine forbrugere anvender helt bestemte søgeord, når de leder efter specifikke produkter på Amazon. Hvis du ikke sørger for at bruge lige netop disse søgetermer i dine produkttekster, risikerer du, at forbrugerne aldrig finder dine produkter. Vi forstår at inkorperere de vigtige søgetermer fra hvert markedssprog i en overbevisende tekst og versionere den til de markeder, du vil være synlig på, på Amazon.

    Billedmateriale

    Forbrugerne på Amazon forholder sig i første omgang primært til det billedmateriale, du anvender i forhold til produktbeskrivelserne. Gode billeder, der tydeligt viser de vigtige detaljer ved produkterne, kan derfor være med til at skabe den succes, du ønsker på Amazon. Vi har data og indsigt i, hvordan du får skabt det bedste billedmateriale til dine produkter, som kan overbevise og engagere forbrugerne på Amazon.

    Download guiden her

    Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Jeppe Hamming

    Chef for Markedspladser & Partner