HubSpot Video

    Amazon

    Amazon er den største digitale markedsplads på verdensplan og med mere end 150 millioner brugere er det en vigtig platform for e-commerce i Danmark. Faktisk har over 40% af danskerne allerede handlet på Amazon. Udover at sælge varer, sælger Amazon også annonceplads, og målt på annoncekroner har Amazon allerede overhalet bl.a. Youtube, Instagram og Tiktok.

    Digitale markedspladser som Amazon er en af vores kompetencer, og vi rådgiver både på et strategisk plan og i forhold til det daglige, operationelle arbejde på platformen. Vi uddanner løbende danske virksomheder i brugen af Amazon i samarbejde med Børsen Uddannelse og har hjulpet mange virksomheder med at få succes.

    Analyse

    Uanset om du allerede er på Amazon eller påtænker det i den nærmeste fremtid, er indsigt i markedssituationen altid afgørende for din succes.
     
    Gennem analyse af potentiale og performance – Brand/Kategori/Produkt – kan muligheder og vækst afdækkes for beslutningsprocesser og optimering af indsatser.

    Læs mere

    Onboarding

    Indgangen til Amazon kan for nogle se uoverskuelig ud, hvilket kan være en stopklods for at komme i gang.

    Vores mål er at gøre rejsen nemmere og mere enkel via rådgivning og/eller operationel hjælp med kontooprettelse, produktimport, told, moms og logistik, så faldgruber og benspænd minimeres mest muligt.

    Læs mere

    Content

    ”Content is King” har du sikkert hørt før. I forhold til Amazon og evnen til at afsætte produkter har dette udsagn aldrig været mere relevant.

    Gennem rådgivning eller operationel assistance skaber vi Amazon-relevant indhold, oversætter til relevante markedssprog, tager stilling til billeder (Brand & Produkt), udarbejder A+ content, bearbejder reviews og sørger for søgeordsoptimering, der lever op til ambitionerne.

    Læs mere

    Annoncering

    Amazon er både verdens største markedsplads og verdens hurtigst voksende markedsføringsplatform. Og det er ikke kun størrelsen, der gør Amazons gigantiske økosystem interessant. Amazon kan nemlig noget andet end andre annoncemedier. Amazon ved præcis hvilke produkter, du søger efter, kigger på og køber. Værdifulde data, som ingen andre har, og som bruges til at ramme de helt rigtige kunder med annoncer på Amazons egne og andres platforme – også selvom du ikke sælger på Amazon.
     
    Sælger du varer på Amazon, kan vi med display-annoncering samt brand- og/eller søgeordsoptimering sætte ekstra skub i opmærksomheden, så salget styrkes på platformen og det pågældende marked. På den måde kan vi kontinuerligt sikre synlighed og optimere effekten.

    Læs mere

    Download guiden her

    Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Jeppe Hamming

    Chef for Markedspladser & Partner