Analyse

    For at opnå de bedste resultater på Amazon skal du drive trafik til din konto og konvertere trafikken til salg. Der ligger et analytisk forarbejde forud for at kunne opnå denne succes, der indebærer en søgeordsanalyse af forbrugernes søgeadfærd samt en vurdering af konkurrencen i det pågældende marked. Vi har ekspertisen og har hjulpet mange virksomheder med at få en afklaring på både potentiale og performance.

    Søgeordsanalyse

    Hvis du ikke har indsigt i din målgruppes søgeadfærd på Amazon, risikerer du, at forbrugerne ikke finder dine produkter. Det er vigtigt, at du laver et analytisk forarbejde med fokus på de søgeord, forbrugerne anvender på Amazon. Vi har specialister, der kan hjælpe dig med det analytiske arbejde. Så kan du være sikker på, at dine produkttekster bliver søgeordsoptimeret og på den måde fundet af forbrugerne.

    Markedsanalyse

    Rundt om i hele verden er forbrugerne glade for at handle på Amazon, og det er samtidig den fortrukne e-commerce-platform, når man ser på specifikke produkter eller lande. En del af den indledende strategi, når du skal sælge på Amazon, vil derfor være at se på de pågældende markeder i forhold til potentiale og konkurrence. Vi har grundig indsigt i de forskellige markeder og rådgiver i forhold til de produkter, du sælger.

    Download guiden her

    Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Jeppe Hamming

    Chef for Markedspladser & Partner